

M Sistem oslonca za noge
Više od izgleda: Napravljen od aluminijuma visoke čvrstoće, usklađen sa položajem nogu vozača.

Moćna M kočnica
Razvijene od strane WorldSBK, mogli smo ih nazvati „Najbolje u klasi“, ali „M kočnica“ je još bolji naziv.

Optimizovana aerodinamika sa novim spojlerima
Uvek spremni za nekoliko dodatnih kilometara: potpuno novorazvijeni spojleri sada proizvode do 22,6 kg potisne sile u zavisnosti od brzine.

Vetrobran
Više, brže, dalje: Njegov karbonski oklop i vetrobransko staklo povećavaju njegovu maksimalnu brzinu za 8 km/h, istovremeno obezbeđujući optimalan protok vazduha kako bi se smanjio pritisak na vozača – za trajne performanse.

M Carbon točkovi sa M trakom
Mami poglede: Kombinacija snage i M dizajna pružaju manju težinu i obrtnu masu, maksimalnu krutost i optimizovano ubrzanje i kočenje.

M startna animacija
Svetlo koje govori da je vreme za start: M RR je spreman.

Izduvni sistem od punog titanijuma težinski optimizovan
Manje je više: Sa manjom težinom od 3,657 g, njegova manja masa se primetno isplati u rukovanju i poboljšanim performansama.

Optimizovani ShiftCam motor
Isprobano, testirano, proslavljeno: 212 KS, maksimalna brzina motora od 15.100 o/min, i revolucionarna BMW ShiftCam pružaju više hoda pri malim brzinama motora.
- 156 kW (212 ks) na 14,500 rpm
- 314 km/h maksimalna brzina
- 192 DIN masa praznog vozila u kg
- 113 Nm na 11,000 rpm, maksimalni obrtni moment
Hlađeni četvorocilindrični linijski motor sa BMW ShiftCam


Jasna poruka– najbolji trkački osećaj
Najbolji mogući osećaj i zadivljujuća, izuzetna preciznost na prednjim i zadnjim točkovima: Srce šasije je aluminijumsko, uključuje okrenutu viljušku i centralni opružni podupirač sa Full Floater Pro kinematikom, što znači još bolju šasiju i performanse. Dosledno i beskompromisno usmereno, da se postignu najbolja vremena trke, njegova šasija takođe impresionira sve perfekcioniste koji kreću na put u potrazi za adrenalinom.

Visoke performanse – imperativ
Ono što istinskog pobednika izdvaja je njihova sposobnost da se fokusiraju tokom tih kritičnih milisekundi: M RR Launch Control vam daje savršen početak trke, a Pit Lane Limiter zna kada treba da kontrolišete snagu. Dijagram promene stepena prenosa se može jednostavno aktivirati za trke. Pored toga, ukupno 7 režima vožnje, dve podesive karakteristike gasa i tri opcije podešavanja za obrtni moment motora pomažu vam da savršeno prilagodite svoju vožnju stazi. 6,5″ TFT ekran čini sve informacije lakim za čitanje.
Beskompromisno ubrzanje i kočenje
Posle godinu dana korišćenja u WorldSBK-u i na svetskim trkačkim stazama, za M kočnicu još uvek važi sledeće: Najbolja u klasi. U stvari, čak i bolja od toga. To je zato što novorazvijeni M kočioni kanali hlade kočione čeljusti do 10 stepeni tokom trke – u zavisnosti od trkačke staze – za još veće performanse i konstantniju tačku otpora. Savršeno usklađeni radni element znači maksimalnu stabilnost kočnice, jasnu povratnu informaciju i najbolje prilagođavanje Race ABS-u.



Spremni za lidersku poziciju
Prednji deo je aerodinamički optimizovan i ima vidljivu karbonsku oblogu i M specifičnu dizajn traku kao i novodizajnirani nosač oklopa napravljen od karbona. Zadnji deo čini M RR još dinamičnijim. Nosač registarske tablice sa integrisanim svetlom je takođe postao još kompaktniji. Zahvaljujući novom sistemu kablova i senzoru ugla upravljanja na zadnjim i prednjim pokazivačima pravca, M RR je sada spreman za trkačku stazu još više.

Zakažite test vožnju
Spremni za sledeći korak? Popunite kontakt formu i naš tim će Vas ubrzo kontaktirati i zakazati termin.