
Dizajn R 18 Classic-a

Glavne odlike na prvi pogled
Rezervoar u obliku kapljice ikona je našeg nasleđa i naglašava – isto kao i produženi zadnji prigušivač zvuka – tipičnu moderniziranu liniju R 18 Classic. Njegov čelični okvir sa dvostrukim ležištem obavija ogroman motor koji svaki kilometar pretvara u iskustvo.

Sedište sa suvozačkim sedištem
Sedeća klupa se sastoji od dva pojedinačna sedišta. Odlučite sami da li hoćete da vozite sa suvozačkim sedištem ili ne.

Bokser sa potisnim klinovima
Napravljen s puno samopouzdanja, već više od 95 godina: R označava bokser motor.

Dodatni LED farovi
Tipični nostalgični touring motocikl: dva pomoćna fara.

Papučice
Osiguravaju opušteno i udobno rukovanje, kao što to već sugeriše celokupni izgled motocikla.

Vetrobran
Veliki vetrobran štiti vozača od vetra i vremenskih neprilika.

Okrugli auspuh, otvorena pogonska osovina, okvir iz dva dela
Istorijske veze, novo protumačene i kvalitetno sprovedene.

Crni rezervoar sa istaknutim logotipom.
Crni rezervoar jedan je od ikona i obeležja BMW Motorrad nasleđa.

Mekane torbe
Mekane torbe obezbeđuju 15,5 litara prostora kako biste mogli da smestite sve što vam treba tokom putovanja.
Visoki obrtni moment osigurava snažni odziv gasa: dvocilindrični bokser motor R 18 Classic od 1802 ccm je bokser s najviše zapremnine koju smo ikad napravili. Motor koji možete videti, čuti i osetiti: isporučuje svoj najveći obrtni moment od 158 Nm pri 3.000 o/min. Od 2.000 do 4.000 o/min, uvek isporučuje preko 150 Nm, što znači konstantno visok obrtni moment s tipičnim trkačkim karakteristikama boksera. Pri 4.750 o/min, Big Boxer isporučuje 67 kW (91 KS). Započnite svaku vožnju startnije.
- 1802 ccm kapacitet
- 158 Nm maksimalni obrtni moment pri 3,000 rpm
- 690 mm visina sedišta
- 290 domet u km (min.)


Kontaktirajte nas
Spremni za sledeći korak? Popunite kontakt formu i naš tim će Vas ubrzo kontaktirati i zakazati termin.