Dizajn - the R 18

Kruzer na prvi pogled
Izdužene i spuštene linije. Čelični dvo-segmentni ram skriva moćni, izvajani impresivni motor. Vozači takođe imaju brojne mogućnosti za prilagođavanje opreme: R 18 je vraćen do tačke gde je moguće potpuno ga individualizovati.

Obrađeni poklopac kućišta motora.
Obrađeni poklopac kućišta motora impresivnog boksera za atraktivan izgled.

Nogostupi.
Za opuštenu vožnju i bokser iskustvo.

Dvobojni crni poklopci glava cilindara.
Kvalitetni dvobojni crni poklopci glava cilindara od aluminijuma za savršenu pojavu bokser motora.

Izduženi kraj izduva.
Dizajn jasno pokazuje da R 18 ima tipičnu kruzer siluetu.

Obrađeni poklopac rezervoara.
Obrađeni poklopac rezervoara od aluminijuma ističe upečatljivi dizajn svojim dvobojnim tonovima.

Bokser sa potisnicima.
R je oznaka za bokser i to je tako već 95 godina.

Otvoreni kardan i dvosegmentni ram.
Otvoreno, niklovano kardansko vratilo brine samo za obrtni moment.

Most viljuške.
Jasan i autentičan u svakom detalj.
Boksere brojimo još od 1923 – iz ubeđenja. Dvocilindrični bokser motor od 1802 ccm u R 18 najveći je bokser napravljen do sada. Isporučiće maksimalni moment od 158 Nm pri 3000 min-1. U rasponu od 2000 do 4000 min-1, uvek će isporučiti više od 150 Nm, što znači da će uvek isporučiti ravnomernu količinu snage uz sve one tipične vozne karakteristike jednog boksera. Na 4750 o/min-1, veliki bokser daje 67 kW (91 KS). Tako i spaja istinsku tradiciju sa modernim tehnologijama. To je čista emocija na drumu.
- 1802 Zapremina u ccm
- 158 Nm moment pri 3,000 rpm
- 690 Visina sedišta u mm
- 290 domet u km (min.)


Zakažite test vožnju
Spremni za sledeći korak? Popunite kontakt formu i naš tim će Vas ubrzo kontaktirati i zakazati termin.