
Ne radi se samo o snazi. Takođe se radi o savršenoj kontroli. S 1000 R kombinuje oboje.
Chris Pfeiffer
Višestruki svetski šampion u slobodnom stilu i pobednik rodea u Erzbergu


Detalji

LED sistem osvetljenja
Dobra vidljivost sada dolazi kao standard zahvaljujući LED tehnologiji. Opciono sa Headlight Pro, uključujući adaptivna prednja svetla.

M izdržljiv lanac
Poboljšana efikasnost sa smanjenim zahtevima za održavanjem, zahvaljujući DLC premazu sa malim trenjem.

M paket sa M bojama
Do 5000 grama manje težine. Sa M kovanim točkovima kao standard. I ekskluzivnim elementom: kultne M boje.

Motor
Sjaj supermotora susreće snagu roadster -a. Sa 165 KS optimizovanim obrtnim momentom.

M točkovi od ugljeničnih vlakana
Minimalna rotacija mase. Maksimalna okretnost. A zahvaljujući debljim kočionim diskovima, kočenje nije problem čak ni na najizazovnijim stazama na svetu.

TFT ekran
6,5-inčni, sa opcijama za povezivanje kao standard. Sa dva osnovna ekrana. I druge pogodnosti iz M paketa – kao kod modela RR. Uključujući planiranje rute putem BMW Connected aplikacije.

Svetlo za vožnja bez ključa
Spreman za početak u bilo kom trenutku. Nećete morati više da tražite ključ po džepovima.

Sportski prigušivač od titanijuma
Za sportski zvuk i manju težinu.
Leptirići u stomaku
- 121 kW (165 hp) na 11.000 rpm
- 999 cc kapacitet
- 114 Nm maksimalni obrtni moment pri 9,250 rpm
- 198.7 kg spreman za vožnju, pun rezervoar, sa svim paketima opreme, uključujući M paket
Četvorocilindrični četvorotaktni linijski motor hlađen uljem/vodom

Motor S 1000 R dolazi direktno iz segmenta super sportskih motocikala.
Jörg Vogt
Rukovodilac razvoja pogona S 1000 serije
Pomerite se do krajnjeg položaja
A pogonski sklop? Ide do krajnjih granica. Eksplozivnost direktno iz neutralnog. Vatromet super motora sve do njegovih maksimalnih 12.000 o / min. Ostaje kontrolisan u svakom trenutku zahvaljujući tri režima vožnje koji zavise od nagiba. Nedovoljno? Opcioni režimi vožnje Pro omogućavaju potpunu kontrolu nad svim sistemima upravljanja.
Srca jure

R
Motocikl? Ne treba mu nadimak. Jer nema smisla. Minimalizam s prednje strane, agresivnost otpozadi. Čista dinamika u tipičnim srazmerama roadster-a. S slovom R na bočnoj strani. Ponaša se poput ožiljka koji prepričava priču – spreman za sledeće poglavlje.

Vrhunski
U oku oluje
Sedeći položaj? Krenite u napad. Ali sve je pod kontrolom. Zahvaljujući povećanom uglu upravljanja, dvostruko podesivom stezaljkom upravljača i trima različitim visinama sedišta. Svestran i precizan kao i uvek.



Zakažite test vožnju
Spremni za sledeći korak? Popunite kontakt formu i naš tim će Vas ubrzo kontaktirati i zakazati termin.