BMW S 1000 RR
RR je sada još više fokusiran i preciznije usmeren ka čistim performansama. Za one koji uvek traže više. Više od običnog motocikla. Uvek još jedan krug više. Jasna poruka koju RR motocikl nosi: #NeverStopChallenging. Pobeda je često pitanje milimetara, posebno u trkama u kojima je RR oduvek bio deo. Zato smo modernizovali i evoluirali RR tamo gde je to najvažnije: od novog senzora kontrole upravljanja sa pomoći pri kočenju i kontrolom klizanja, kao i integracije M komponenti i poboljšanja elektronike i ključnih procesa pripreme za trku. Sve smo ovo radili sa jasnim ciljem na umu – osvajanje pol pozicije iznova i iznova.
Vozite novi BMW motocikl na najlakši način putem jedinstvene BMW Financial Services 3ASY RIDE ponude za finansiranje BMW motocikala.

Detalji supermotocikla

Najbolja kočnica ikada
Najbolja u klasi: kočnica potiče od M RR. Za usporavanje uz maksimalnu stabilnost i to u kombinaciji sa Race ABS.

M Carbon zadnji deo sa priključkom za kameru
Poklopac od karbona ima udubljenje, koje se koristi za pričvršćivanje akcione kamere, ili možete montirati GPS M logger.

Novi zadnji kraj sa kratkim nosačem registarskih tablica
Više od samog izgleda: Novi, zadnji deo čini RR još lakšim, sportskijim i dinamičnijim. Opciono dostupan komplet M Cover za dane na stazi je još lakše i brže pričvrstiti, baš kao u profesionalnim trkama.

Optimizovan motor
Detalji motosporta: Geometrija glave motora je identična onoj u M RR. Pored toga, izlazna snaga je povećana na 154 kW (210 KS).

Dinamičan i visok prednji deo
Manje turbulencije: novo dizajnirani prednji deo sa visokim vetrobranom garantuje poboljšanu aerodinamiku oko glave vozača. Izolacija prednjeg dela donosi nove aerodinamičke prednosti.

Fokusiran na performanse: M GPS Laptrigger i Data Logger
Budite kao profesionalci: Standardni M GPS Laptrigger automatski beleži vaša vremena krugova na više od 300 trkačkih staza širom sveta. Data logger je dostupan za kupovinu kao opcioni dodatak.

Moćna M Lightweight baterija
Svaki gram je bitan: visokokvalitetna i izdržljiva M Lightweight baterija sa najsavremenijom litijum-jonskom tehnologijom štedi puna 2 kilograma težine.

Efikasna prednja i bočna obloga sa spojlerom
Do 17,1 kg: prednje i bočne obloge su unapređene za optimalnu potisnu silu i poboljšanu aerodinamiku. Krila (spojleri), poznata kod M RR, su posebno modifikovana.
- 154 kW (210 KS) na 13,750 rpm
- 113 Nm na 11,000 rpm
- 193.5 DIN masa praznog vozila u kg
- 3,21 ubrzanje 0-100 km/h
Vodeno hlađeni 4-cilindrični redni motor

Strast je tamo gde srce kuca – a ovde, itekako kuca!
Oslobođena strast: ponovo smo preneli iskustvo sa trkačke staze na BMW ShiftCam četvorocilindrični motor visokih performansi u RR: za 3 KS više snage do sada ukupno 210 KS (154 kW). Vazdušna kutija iz M RR obezbeđuje posebno dobro snabdevanje vazduhom i bolje promene opterećenja. Glave cilindra sa novom geometrijom i ojačanim nosačima ležaja takođe potiču od M RR. Optimizovali smo i sistem za menjanje brzine u Pro verziji. Poboljšano je prigušivanje promene opterećenja – za veću preciznost kao i promene stepena prenosa. Čak i prsten za lanac sada ima više zubaca: baš kao i kod M RR, sada ima 46 zuba umesto 45 – za veću snagu na stazi.
Sportski duh i dominacija se prenose u genima
Super sportski i beskompromisno kompaktan. Zadržali smo sve dizajnerske vrednosti RR ali smo ih učinili i još oštrijim: od prednjeg kraja sa aerodinamički optimizovanim vetrobranom i LED svetlima do bočnih ukrasnih panela sa spojlerima i kratkim i dinamičnim zadnjim delom. Pored toga, nosač registarske tablice koji se lako može ukloniti i opcioni poklopac za suvozačevo sedište dokazuju da smo čak dizajn fokusirali na performanse do poslednjeg detalja.



Zakažite test vožnju
Spremni za sledeći korak? Popunite kontakt formu i naš tim će Vas ubrzo kontaktirati i zakazati termin.